What a b-e-a-utiful life

Läget är under kontroll, men jag har så sjukt jävla tråkigt. Jag sitter och väntar på att Top model ska börja. 
Och vad gör jag under tiden?  Inte alls så mycket faktiskt, haha.
Det blir antagligen träning kl 18.00 med mami, men min fot? Ja min fot... den gör visserligen ont, men det är mest när jag går ner för trappor ;)
Så på rullbandet kan jag säkert gå lite försiktigt!  Det finns liksom inte mycket mer jag kan göra.  
Pallar inte sitta och träna benen en hel timma direkt;p

äsch, det löser sig! 

Nu ska jag väl vänta på att tandkrämssmaken försvinner ur munnen så jag kan dricka lite kaffe utan att dö.


Måste även tipsa om en låt som jag älskar, med en grupp som jag älskar. Jag kan lyssna på den dygnet runt, hela tiden.
Den ska spelas på min begravning, som kommer vara om 100 år :)

(eller föresten, två låttips!)

♦Muse - Uprising
Zera Marvel - Above my head

Aloha



aloha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0