Love is in the air







Vad heter ni? - Cecilia & Simon
Är ni förlovade? - Nej^^
Bor ni ihop? - Nej
Har ni barn? - Nej
Har båda körkort? -  Nej ingen av oss;)
isåfall, vem kör bäst? - Jag, såklart! ;)
kommer du ihåg er första kyss? - Haha ja:)
Vem sa "jag älskar dig" först? - Simon:)
Vem är äldst? - Simon
Vilka sjärntecken är ni? - Jag är kräfta och simon är en liten firre!
Vem fyller år först på året? - Simon:)
Vem är längst? - Haha... han? På gränsen. Fast mamma tror att jag är längst. Jag gillar mamma.
Vem sjunger bäst? - Simon vägrar sjunga för mig, så jag? hööhö
Håller ni handen på stan? - Always<3
Kände ni varandra innan ni blev tillsammans? - Nej
Vad har ni gemensamt? - Båda är lika dumma i huvudet
Blev du kär i första ögonkastet? - Nja nee, alltså. nee
Har ni någon speciell låt? - Inte direkt:)


Har ni några "frikort"? - Öh, kanske det. Haha.
Har ni stora framtidsplaner? - Indeed we have ;)
Har ni gråtit i varandras armar? - jao
Har ni varit utomlands tillsammans? - Alingsås? Haha nej men det har vi inte.
Vilket är ert bästa minne? - Kan låta konstigt, men jag får nog säga när jag låg på sjukhus. Det är mitt iallafall:)

Vem lagar bäst mat? - Simon, utan tvekan
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? - Vi har skit mycket sex, glor film och försöker sova på natten. Han brukar reta mig, kittla mig under fötterna och studdsa omkring mig i sängen.
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? - Ja:)
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? - Ja, det är ju ändå en bit..
Blir du lätt svartsjuk? - Kan hända..
Brukar ni bråka? - Händer.. men reder ut det lika snabbt:)
Ringer ni eller sms:ar ni mest? - e nog lika mkt :)
Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? - Jag måste ju medge att jag är riktigt förälskad i hans armar...
Brukar nån av er prata i sömnen? - Kan hända att simon gör det. Han är sötnos.. haha.





Kommentarer
Postat av: Jennie

Så söta tillsammans! :)

2010-01-28 @ 12:59:03
Postat av: babyjay

SWEEEEETIES <3

2010-01-28 @ 14:02:02
URL: http://jennifermillegard.blogg.se/
Postat av: Lillebror

Hahaha bilden <3 Kan inte sluta skratta, så underbart söt!

2010-01-29 @ 12:42:55
Postat av: sissi

Haha :)

2010-01-29 @ 14:00:12
URL: http://sesiliaelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0