Long time no see!

Hej mitt namn är Cecilia och jag är sjukt jävla seg på att uppdatera! :)   Och jag väljer läget då jag bara kan skriva med en hand - snacka om att vara rastlös och låta tiden gå.

Så vad har hänt efter julafton då?
Har jobbat lite, slappat, firat nyår och festat lite till ;)
Nyår var sjukt kul måste jag säga, jag och keso åkte hem till Carro och firade hela grejen med massa roliga människor!
Och jag tänkte vara extra fin genom att dricka vin istället för öl, gick helt okej haha!


Jag älskling och andra nöttrar tänkte gå ut i tisdags eftrsom det var.. trettondagsafton?  Ja något sådant, en röd dag på onsdagen iallafall haha.
Sissi har koll!
Vi var hemma hos älskling på förfest, där hade vi sjukt skoj och alla var supertaggade!
Började gå ner till "hotellet" vid 10 där vi skulle skaka rumpa, dock så kom jag och simon aldrig så långt..
Jag halkar och det får bli ambulans till sjukan och ligga där och må piss hela natten.
Därav anledningen till att jag skriver med en hand haha ;)
Spricka i handen och antagligen en rejäl jävla stukning, mums!
så nu har jag gipsskena och sjukt ont^^

fy helvete vad jag är trött på det här jävla skitvädret!!



Nu: eh, våra bästa år ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0