Livets ljusa sidor!

Åh jag älskar mtt engagemang till den här bloggen! Det kan ingen förneka ;)

Skämt å sido nu, jag tänkte faktiskt komma igång igen - på riktigt. No bullshit, utan just alot of SHIT IN THIS BLOG.
Jag vet att ni kommer njuta.

Jag tänker inte rabbla upp allt, med massa detaljer, som hänt sen jag skrev förra gången, utan jag tänkte faktiskt dela med mig av en god nyhet som jag har väntat på.
Allt jobbsökande och intervjuer jag gått på har gett resultat.  Igår ringde dem från Sifo och ville att jag skulle komma på utbildning på tisdag ;)
Så sissi är på G, som man säger!  Känns jävligt gött, och eftersom det är ett kvällsjobb så kan jag kombinera detta med Dagcentret :)
Life is goooood! (förutom att jag just nu är pank..typ)

Så det blir en lång dag på tisdag! Men jag klagar inte :)


Just nu sitter jag och peppar inför ikväll : Inflyttningsfest hos min syster, och eventuell utgång.
Så hur peppar eran favorit Sissi?   Jo, med kaffe i min nya mugg från Jennie, spice Girls, nagelmålning och pengar från någon utbetalning av mina aktier, typ.


I vilket fall som helst, så välkomnar jag mig själv tillbaka!  Langar bild på kaffemuggen sen, den ryker av MINNEN med mina underbara!

Aloha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0