Inflyttningsgalenskaper!

Vet ni vad? Jag är inte bakis, observera inte.  Jag är förvånad faktiskt, haha. Det var lite galet igår faktiskt :)
Fredrik fick min dos bakfylla, kom vi fram till förut.  Den tog sig alltså en tripp till stockholm. 
Det tackar vi för!

Det var ju som sagt inflyttningsfest hos min syster igår - mycket trevligt måste jag säga!  Jag har dock ingen aning om vart alla andra tog vägen sen faktiskt, haha.  Men jag vet att jag, keso & Jennifer hamnade på Parken.
Min första visit där, och det var trevligt!  Som vanligt så splittras ju vi tre och hittar andra folk att döda tiden med haha
Keso stack någonstans, och Viktor kom och hämtade mig & Jennifer vid 3 tiden ungerfär :)  Lagom snurrig, glad, trött och skadad!

Fick en bildör på min fot när jag skulle kliva ur taxin, så mycket dans blev det inte!  den är lite svullen och blå, och inte heller smärtfri om man säger så;p
Så jag spenderade mest tiden på Parken med en annan med gipsad arm - precis som mig!   Det är inte ofta man ser en skadad på krogen, och därför inte heller ofta man ser TVÅ ;)

Mycket rolig kväll, god plockmat och trevliga människor!  Min syster är sötnos hihi


Redo för fest!



Syster kör på.. haha


Jag & jennifer ♥


Keso♥

Jag tog inte så jätte mycket bilder faktiskt, men det fick gå ändå!  Den lilla lägenheten var FULL med människor!
Har dessutom en liten toahändelse, som jag jättegärna skulle vilja dela med mig av - men det..det är bara pinsamt, haha.  
Eller vad säger du Keso? ;)

Aloha

 


Kommentarer
Postat av: Mr. Right

Du är så vacker=)

2010-01-27 @ 21:11:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0