Gräddpenis? inte? Mer till mig då

Aaaah gott folk jag känner mig lite mör i kroppen faktiskt! Blev en ganska rask promenad på rullbandet ikväll, längre än vanligt haha. Men kan ju inte säga att det är annat än göttmos :)
Min hand väcker dessutom fortfarande uppmärksamhet, still!  Random folk som smeker den och så...
Men det måste vara för att gipset blivit så smutsigt? Haha. Det ser rökskadat ut, svartsvart och gult.

Är faktiskt stolt över mig att jag trots min arm varit duktig att regelbundet gå ner till gymmet!  min vilja har blivit starkare (när det gäller allt) och det känns så lame att bli en sådan där lat typ bara för att något dyker upp..
Så det blir en runda applåder till mig, och kanske en liten gräddbakelse?


Nu fick jag en bild i huvudet på tal om gräddbakelse. Jag vet vad jag vill ha i födelsedagspresent! 
Jag älskar presenter, och får gärna massormassor, men det hade nog faktiskt räckt med den här;






"Det står en stooor gräddtårta med rosa marsipan rosor på, mitt i rummet på överraskningsfesten. Men vad jag inte vet, är att den är "ihålig", och innanför finns en överraskning.
Det är dags för tårta, jag skär upp stora söta bitar till alla som vill ha.  Inser sedan att Simon inte är inne i rummet..Varför skulle han missa tårtan? tänker jag för mig själv och gluffsar samtidigt i mig min tårtbit och sköljer ner med en Sofiero 7.5. 
PLÖTSLIGT!  Tårtan rör på sig, den öppnar sig, och ut kommer det en jävligt snygg Simon, till min förvåning så har han inga kläder, såklart. Eller vad är det jag söger? Förvåning?  Haha.  vadå förvåning? ;) 
Och vad är det som jag älskar liite mer än kläder? Jo, gräddegräddegrädde!
Simon är klädd i grädde!  Gaaaah.  Gräddpenis och muskulösa gräddbröst!  Gräddskinkor...En gräddsimon helt enkelt!
Lyckan blir fullständig och festen fortsätter, i lite halare spår!
Alla blir aspackade och Keso däckar i duschen."



Bara att börja vispa gott folk...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0