Gipset - gone!

Mitt gips ligger just nu i papperskorgen och jag vill ha tillbaka det!  gaah, min hand är så sjukt lelös just nu, och ont gör den också. Men det läker väl ganska snabbt nu hoppas jag ;p
Nu vet jag hur skönt det egentligen är med gips!

Kom hem från arbetsmarknadsgruppen för en stund sedan. Idag lyssnade vi på en söt liten man (namnet är bortglömt) som pratade om att starta eget och sådant.
Massa siffror och jag dog lite grann:) haha
Och idag blir det förhoppningsvis lite partaj! Annars blir det väl lungt - inte riktigt det jag vill dock.



Nej nu ska jag väl försöka duscha, ska ju få tvätta armen för första gången på.. en månad ungefär ;)


aloha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0