uppstigning före tuppelituppen...

...helt i onödan! HAHA.   Men jag får väl försöka se det positivt då - jag kom upp i tid iallafall, om man säger så!
Så nu sitter jag här i min ensamhet.  Det får väl bli kaffe snart för jag känner att jag verkligen behöver det ;)

Kl 13.00 vankas det bowling med AMG!  Och hur det kommer gå återstår ju att se, men dem senaste gångerna har det ju gått galant, eller vad säger du älskling? och ni andra losers ;) Haha
(förutom Sara, hon vill jag inte kalla loser, hon kom ju tvåa haha)


Måste även säga min åsikt om den här jävla snön!  Och den åsikten är att snö suger, borde inte få finnas med eftersom det verkar omöjligt att få bort snön kan den väl iallafall vara rosa?
Fint skulle jag säga då.
Men snö orsakar BARA problem, det måste ni väl ändå hålla med om?  Folk dör ju för fasen, och ben krossas och åker åt helveteeeeee.
Skitjävlahelvetesfanfuckingjäklaidiotsnö




Kaffe nu! Det kan man iallafall lita på!




Vill du ha den i huvudet eller? ^^








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0