Hurrahurra!

Ännu en helg som flugit förbi, jävligt snabbt som vanligt!  Suger ganska hårt, för man lever ju för helgerna. Synd att man bara lever 3 dagar i veckan, haha ;)
Min helg har bestått av kalas och åter kalas!  Nu kommer jag inte ihåg om jag skrivit vad jag gjorde i fredags? Haha men skitsamma, det har jag nog.
Men i lördags däremot, då blev det födelsedagsfirande - Ben & Jonte fyllde hela 20 år!  Firades med grym förfest och trevligt sällskap! Sedan hamnade några av oss på trädgårn - och dem andra... ja någon annanstans.
Mådde som jag förtjänade igår faktiskt..uschusch.

Imorse 7.30 var jag hos tandläkaren (segt as hell). Ett litet hål fixat och mumsig bananlack i munnen! Det är ju så sjuukt gott egentligen!
Kom hem och mådde illa som en idiot och däckade i sängen i ett par timmar!

Mår nu prima!  Förutom nervositeten som smyger sig på sakta men säkert.. Första jobbdagen idag nämligen, och jag håller på att dö haha.
Känns som att jag kommer sitta där halvt avliden.
Så om ungefär 2 timmar blir det bussen mot nya äventyr!

Slutar 21.00 och efter det bär det av till älskling!! Som äntligen är hemma igen.  Segaste veckan ever ;o





The birthday boys!













Det var lite bilder från lördagen! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0