Bowling & Vin

Jag är trött!  Och jag vet faktiskt inte varför.  Men så är det - och det blir hemma kväll den här fredagen, mysigt as hell förövrigt =)
Tänkte gentligen kanske hängt med lite folk ut men så blir inte fallet.  För jag har lånat två filmer av min syster som gav mig motivation till att vara hemma!
Så ikväll blir det "Narnia - Prins Caspian"  &  "She's the man" (Min favorit såklart haha)
PLUS Cheesballs, som vanligt!  Life is gooood

Bowlade med AMG gruppen i förmiddags, och jag vann som alltid när jag spelar! Haha ;)  kan inget annat än att älska bowling!
Sedan drog jag mig in till stan för att hälsa på Jennifer och mamma på salongen en liten stund. Gick sedan upp mot syster och spenderade en del tid där! Alltid lika trevligt, då vi inte träffas allt för ofta :)
Åt lite "mat" , drack lite öl & vin medans hon fixade iordning sig inför Billy Talent konserten ikväll i Lisebergshallen!
Myspys

Så nu sitter jag här hemma i min morgonrock och väntar in mrogondagen!

aloha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0