Uppe med tuppen

Och förutom att jag är uppe med tuppen så drömde jag alltså världens mest undelriga dröm inatt.. imorse? Haha
Helt galen. Burgårdens kör, en farm, galna taxar och en viss Ayia napa person! HAHA

keso ringde och väckte mig för en stund sedan, vi ska in till stan (Buttericks) och köpa resten av grejerna till helgen. Halloween gott folk;)
Jag är taggad och det kommer bli riktigt nice!  (förhoppningsvis)

På fredag blir det trädgårn och då är jag kesos gud(pojkvän, hon är sådan där grekisk gudinna typ haha)            Och på lördag, ja då står det clown på schemat! Nu snackar vi läskig clown alltså  ;)

 

Måste fixa iordning mig nu. Hörs la sen ;)

Slängkyss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0