What a lovely weekend!

Jag måste vara jordens sämsta människa på att uppdatera, ni får ursäkta min frånvaro ;)
Men jag har haft ganska fullt upp och haft mina tankar på annat!

Tänkte dela med mig lite av min helg nu, som förövrigt varit grymt trevlig, speciellt igår! 

I fredags blev det utgång med mina brudar och snubbar, haha. Kanske inte riktigt som vi tänkt oss men jag hade trevligt trots det.
Jag, keso sara & carro började på Pc, där vi hade det riktigt kul och hävde i oss några öl/drinkar/cider ^^
Drog oss sedan vidare till trädgårn och mötte Lisa + jordens längsta kö!  En "Göteborgskö" som en viss stockholmare kallar det ;)  Jag kallar det Lönehelg
Vi stod i kön till trägårn i typ en kvart sedan gav vi upp, och hamnade på chez. Keso drog sig hemåt...
Simon och lucas kom ut från trädgårn och följde med oss till chez :)

Väl inne på chez blev jag lite uttråkad typ, haha. Men det vände snabbt! 
Simon följde med mig hem sedan, trötta som idioter ;D


Carro och Sara på Pc =)

Jag & Keso på väg till trädgårn!

Lisa & Lucas!

Älskling och jag.. haha

Haha^^

Det var fredagen, i text och lite bilder!  ;)

Igår följde jag med älskling till alingsås och vi drog till Åkanten med Lucas och lyssna på när deras vänner spelade lite go musik! skit duktiga. typ lite jazz liknande musik, och typ.. funk? haha. Det var skit trevligt!  Några öl och trevlig stämning+sällskap=lyckat.
Sedan drog vi till.. "Mangiamo" tror jag det hette, ett nytt ställe som var huur snyggt som helst! Kändes sjukt elegant;p
Lite öl och vin och trevligt sällskap och stämning där också.

Så min helg blev go!


Imorgon blir det jobb!


Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0