Vilken natt..!

Tro mig när jag säger att det sitter en TRÖTT Sissi framför skärmn och skriver nu. Trött, ont i huvudet och helt sjukt seg. 
Jag sov hos älskling inatt. Eller ska man kanske skriva sov inte hos älskling, utan låg i sängen och försökte sova?  Ja det passar bättre i det här sammanhanget.
Simon ligger helt klarvaken och hostarhostarhostar så hela världen hör - jag ligger super trött i sängen och försöker sova medans han kikar på massa filmer på datorn.
Huvudvärken smyger sig på vid 3 tiden och då brast det!   iiiiiiisch jag hade sådan panik så det är inte klokt.
Mina ögon började betée sig skit konstigt! Det blinkade ljus hur fort som helst...Ni vet typ som när en glödlampa börja fucka ur och bara blinkar skit snabbt? Haha.

Ja iallafall, jag har sovit max en timme. Upp tidigt och iväg till stan för att träffa Carro, Sara & Jennie, sedan hem snabbt för att skriva ut mitt CV, ta bussen in till stan igen och lämna CV och därefter hem!
Så nu sitter jag här... och måste äta?  Ätit sämst idag..


SOVA

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0