Tik Tok

En dusch skulle nog sitta på sin plats just nu faktiskt, men frågan är om jag verkligen orkar.  Att duscha känns så jävla lame egentligen, livet hade varit så mycket bättre om man inte behövde duscha för att hålla sig fräsch.
Detsamma gäller raka benen, hur tråkigt är inte det på en skala?  Just nu behåller jag nog vinterpälsen kvar på benen. Simon, du har ju ändå mer hår än mig så klaga inte ;)

Föresten, det blev inget kalasande igår.  jag hade gjort mig iordning och allting, kände mig snyggast i världen ( för det var jag ju också) men så BLIR DET INGET?
Och simon ville inte gå ut på krogen.
Så vi satt hemma, spela Alfabet och käkade onyttigt.  Inget fel på den kvällen i och för sig ;)  Men när man väl var taggad så kändes det dötrist att ha en hemmakväll.
Fast simon har ju förmågan att göra underverk ♥  Så att säga :)

Kanske blir utgång idag, återstår att se senare ;)

 

KÄK NU FAN, gött e de!

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0