Telefonsamtal

Varför har jag sådant problem med att ringa? Det är det värsta jag vet, allvarligt.  Fyfan vad lame jag är va? Haha
Nej det får bli ändring,ändring, ändring!

Okej, det är inte det absolut värsta jag vet. Jag läste i min kära väns Jennifers blogg att det tydligen har snöat här?!  Detta är något jag missat och det är glad över, haha. 
För att snö gott folk, SNÖ är det värsta jag vet.
Så skona mig. Jag borde gå i ide varje vinter.

Men inte idag, för idag tänkte jag faktiskt ta mig en litent ripp in till stan i brist på annat liksom. Borde egentligen hålla mig borta från stan med tanke på min ekonomi, men vad ska man göra?

Så nu ska jag bara pilla lite och sedan sticka (antagligen är bussen proppfull med äckliga hulebäcksungar som alltid tar upp våra bussar.)  Och alla ser dem likadana ut också, haha. Räcker väl med max två liksom.
Usch



Ciao



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0