One heart

Myshumöret är på topp,men själva humöret i sig är kanske inte riktigt på samma nivå. Tröstar mig lite med att jag fått några fler jobbdagar + hobnobs och kaffe!
Med ett fast jobb skulle verkligen sitta fint just nu. Det är ju helt sjukt jävla tråkigt att fördriva tiden nu, eftersom det inte finns något speciellt att göra.

Man lever för helgerna helt enkelt


Har börjat känna lite oro i kroppen nu det senaste, oron stiger för var dag.  Jag låg och tänkte på det igårkväll när jag skulle sova, vilket gjorde att jag hade skit svårt för att somna såklartm typiskt.
Det kommer ju hända, det vet jag ju, men än är jag inte redo.
Jag blir aldrig redo för det


Nog om detta nu.

Lite qualitytime med TVn nu kanske, eller något.

Ciao








Kommentarer
Postat av: Sofia

Sv: Jess klänningen passade fin fint =. Ska ha den på julfesten på jobbet. din då?? =)

2009-11-18 @ 09:04:27
URL: http://sofialb.blogg.se/
Postat av: Jennie

vad är det som kommer hända?? oro?

2009-11-18 @ 13:24:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0