Old school

Jag har kikat igenom massa bilder, gamla bilder! Alltså helt sjukt vad tiden går :/ Bara studenten känns som en evighet sen..Tragiskt? -yes
Livet är verkligen som en toarulle, right? Helt sjukt. Snart sitter jag där, 70 år, rynkig och snackar skit med mina vänninor över en kopp kaffe! Haha
På ett sätt längtar jag ;)

Tänkte dela med mig av lite old school bilder!


Keso & Jag 2006. Tiden då jag hade långt hår och keso kort.. haha ;)


2006 igen!


2005, Jag & Jennie! Haha!


Tesse, jag & keso 2006 ;)


jag & Jennifer, avslutningen i nian! Haha. Dont kill me Jenfa ;D


HAHAH. 2006



Det var liiite old school bilder, kommer någ fler ska ni se ;)

 

Ciao



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0