Oh, what a night!

Fredagens festligheter erbjöd ett sjukt kul födelsedags firande med knäppa människor!  Jätte kul att se folk man inte träffat sen skolan också =D
Det var väldigt mycket folk hemma hos Alicia och vi alla vet hur det blir när typ 30 pers ska ut på krogen..HAHA
Trädgårn var ju målet, men tror ingen ställde sig i den kön faktiskt ;p  gaaaaalen.
Så några hamnade på Golden days tror jag, jag hamnade på blvd? Och några andra någon annanstans.. haha

Men det är så det kan gå hörni!  Det jag är mest fundersam över är att jag var på blvd. Visst, i kön kom jag på att mitt vip-kort funkade där så det blev ju iallafall en gratis entré ;)

Kvällen bjöd på både det ena och det andra. Och en sak som gör att jag smäääääälter till botten!!
Alltså jävlar..det..känns... aa jävlar alltså ;D  Det förblir en hemlighet, men några vet nog vad jag menar ;)


Nu måste jag skynda mig, ska hem till Linda i ytterby och hälsa på dem och deras bebis, hihi!


Ciao


Oh god, I miss♥



Kommentarer
Postat av: Jennie

Hahaha jag vet jag vet!! =)

2009-11-14 @ 14:27:05
Postat av: Sissi

Haha! Jaaa.

2009-11-14 @ 14:35:55
URL: http://sesiliaelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0