Människors hjärndöda tänkande.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6047643.ab



HAHA. Alltså, ni vet när sådana stunder när man inte vet om man ska skratta eller gråta?  Ja just detta är en sådan stund för mig.
Jag visste ju redan att män är dumma i huvudet (nej inte alla utan bara dem som verkligen är DUMMA i huvudet, som han här i artikeln)
Och med dumma så menar jag ju såklart hjärndöda =)

Artikeln ovan handlar om en hjärndöd gubbe i sina sämsta år som bestämde sig för att göra om sin tydligen "fula" fruga. Och det var då fasen inte lite heller ;p
Min första fråga är då varför i hela fridens namn han ens gifte sig med henne om han var så jävla äcklad av henne?  Han snackar om att han såg hennes potential.   Potential till att kunna bli snygg i hans ögon...eller vadå?
Eller kanske att fixa käk och suga hans petterniklas? Detta lär förbli ett mysterium eftersom det antagligen var en liten lögn för att försöka framstå som liiiite mindre hjärndöd ;) 

Min andra fråga är då varför man ställer upp på något sådant?  Jag tror att svaret på den frågan är att hon OCKSÅ är lite halvt hjärndöd sådär.

Min tredje och sista fråga; Finns det något över till andra människor?  Verkar som att all silikon i världen just nu finns i hennes tuttar (som förövrigt inte är särskilt snygga)
Och botox? Fasen ja den är nog också slut faktiskt.


Nej men allvarligt. Man kanske borde kört in all silikon i hans skinkor istället, då hade hans fru kunnat använda honom som en liten leksak som kan snurrassnurrassnurras runtruntrunt&runt på golvet =)

Hon lär lämna honom inom en snar framtid!  Dock så blir väl någon annan dum brud hans nya offer.
Så vi får väl hoppas att hon stannar hos honom.


Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0