Busig i kristider

Klänningen som jag berättade om i förra inlägget - den är nu beställd!  hoppas den kan komma innan fredag. Eller ja, senast fredag :)  Och jag hoppas ju även att den passar! 
Blir frustrerad om jag skulle behöva byta.. usch!   Jennie sötnos beställde samma klänning samtidigt, haha!
Ja vi båda är kära i den ;)

Afrodans idag på SATS, med Jennifer såklart!  Riktigt kul (det var ett tag sedan). Dock rev jag mig som en jädra idiot alltså. Märkte efteråt att det var ett ganska stort sår+blod.
Klantarsle som jag är.
Jag hoppas inte det droppade massa blod på golvet, haha!


Nej fan, jag ska väl kila. Kika tv eller liknande. Maybe get som sleep?

Ciao




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0