Bad girl, bad.

Ändå har det blivit dålig uppdatering trots nya tag!  Badbadbad.
Som ni kanske märker så har jag fortfarande inget liv=inget intressant att dela med mig av.  
Eller ja, det har jag ju faktiskt, men inte just nu.

Just nu kan jag börja med att säga att internet har fått något sorts problem som jag inte förstår mig på.
Hatar när det laggar
I-landproblem, jag vet ;p

Men jag tänkte dela med mig lite av vad som hände i helgen (hallowwen) i bildväg ;)
Det sägs ju att en bild säger mer än tusen ord, och ajg gissar på att ni inte orkar sitta och lässa flera tusen ord? Nej jag menar det för jag tänker då inte sitta och skriva det iallafall!


Fredag


Jag&Jennifer ;)


Danne & keso;)


Jennifer ;)


Langar lördagens bilder i ett annat inlägg för datorn har ju som sagt problem och kommer tydligen starta om sig o några minuter:p haha
Så lets save liksom!


Slängkyss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0