Söndag.

Ännu en helg borta med vinden. Men det har varit en trevlig helg måste jag säga!
Kort och gott har den bestått av ;

-Öl
-Vänner
-Biljard
-Tårta
-Glögg (äntligen!)

I fredags kom älskling hem till mig och våran planerade hemmakväll hölls inte hemma iallafall.
Pga orättvisa här i världens så drog vi till Dancing Dango..? (Dango..dingo?) med lucas, cristian och company för att dricka lite öl och ha trevligt.  
Det blev även biljardspel ;)  Look out for my skills!   
Kom hem vid 12 ungefär.  Så jag och simon satte på en film och myste till det.

Vaknade ganska sent på lördagen, så det blev iprincip att gå upp, duscha, sminka mig och sedan bege oss till alingsås på födelsedagsfestligheter.
Kvällen var väldigt trevlig, god mat, goa människor och ölspel! Så nu har jag bokstavligt talat sår i munnen..Haha.
Men jag lyckades ;)
Nu förstår ni säkert inte ett dugg, men jag lyckades i vilket fall som helst ;D

Sedan Satte vi oss på åkanten med Sara och company! Drack lite öl, välte ut drinkar och sådant som man brukar göra.

Så med korta ord; En trevlig helg!


Nu ska jag strax kika på The holiday och dricka julmust!

Ciao

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0