Säg ej hej förrän du kommit över ån


Bild från Sydafrika <3

Hojhoj kapten!
Jag sitter här med en nervös och spännande känsla i kroppen - anställningsintervju på G på torsdag!  Gissa om jag är glad. Men som rubriken lyder.. ;)
Men det går säkerligen alldeles utmärkt!

Gårdagen spenderades först hemma hos farmor, sedan stan med mammsen och till sist myskväll med älskling!
Mötte upp Jennie och Carro i stan idag för att luncha på ett fullknökat paprika! Men snabba som vi är så fixar vi ju platser framför ögonen på folk ;) hooho.
Mina pengar försvann i stan idag.. jag shoppade en del. MEN, det var julklappar, faktiskt!  Förutom min nyårsklänning.  Kan langa bilden på den imon :)


Dags för kaffe, sedan träning!  Mums. Inte lika mums att behöva GÅ ner i den här kylan.

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0