Nkosi Sikelel´i Afrika

Konserten på Burgården (min gamla skola hihi) var helt SUVERÄÄN!  En ny kör fast ändå inte. Den kören jag alltid kommer se är VI, den gamla sydafrika kören.
Det var så kul att träffa allt folk igen!  Och jag måste erkänna att mina ögon tårades ganska rejält där ett tag, speciellt när Kevin ringde mitt i allt!  Åhh <3
Jag önskar att vi kunde stannat där nere. Vi svenskar är så tråkiga...
Det blev stående applåder i slutet av konserten mig och Caroline (endast) haha. Sedan hakade några på ;)

Så jävla bra är ni.

Spelade in lite så det hamnar på facebook ;)


Jag köpte även skivan som vi spelade in när vi hade kommit hem från Sydafrika. (Fina bilder.. haha hmm?)
Lyssnade på den precis och jag hamnade i en annan värld, i sydafrika världen.
Helt otroligt vad tiden går fort. 
Idag är det exakt 9 hela jävla månader sedan vi kom hem till kalla Sverige.  Men det känns som max 1 månad sedan


Jag känner mig lite ledsen i ögat just nu så jag skall nog kika på Ugly betty och Glee som mamma har spelat in åt mig :) hihi


Utsikten från mitt och J.Wiklunds rum!  Room mates <3


Tycker själv att jag tog en ganska härlig bild :)  


Inanda Seminary school


Safari!  Här är min bästa vän Keso-så söt!



Ciao



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0