Hann före tuppen!

Hojhoj kapten

Gissa när jag gick upp idag då?

Nu får ni inte gissa mer, haha. När klockan slog 06.00 hoppade jag upp ur sängen och packade... packade vadå?
Jo, träningsväskan!  Tro det eller ej liksom.. Jag är ju van vid att vakna vid 6 tiden när jag sover hos simon då han åker till jobbet vid 7, men inte brukar jag gå upp då!
var inte trött alls så det var nemas problemas vet ni.
Jennifer kom och hämtade mig runt halv 7 och det blev 30 minuter kondition! Gött as hell må jag säga faktiskt.

Så nu har det äntligen ljusnat :) dock ingen sol som det varit nu dem senaste dagarna.. men det här funkar väl också.

Frågan är ju vad jag ska göra nu? har suttit här ett tag nu..


Mer kaffe och kanske en film? MUMS






Ciao

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0