Anställningsintervju

Klockan är halv 9 och jag har varit uppe sedan 05.50.  Kan ju int epåstå att jag är trött, men jag mår fruktansvärt illa!
Det är alltså helt sjukt, illamående och huvudvärk VARJE dag nu det senaste.  Kanske borde kollas upp? haha
Aa nä fan det här suger ska ni veta, hungrig är jag med. 
Fick dock i mig lite flingor nu, men nu tar det stopp!

Anyhow, jag tränade med Jennifer vid halv 7, därav min tidiga uppstigning på en helt ledig dag. 
Nästan ledig
För idag är det dags för anställningsintervju!  Kl. 15.30 sitter jag där med hjärtat i halsgropen och försöker agera bäst i hela världen.
Men så vitt jag vet så kan jag ju om jag vill, och jag vill. Så det här kommer gå lysande sickan!


Te dags nu och kanske lite Tv :)

Ciao


För jag menar, VEM kan stå emot den här godingen liksom?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0